مدیران باشگاه استقلال در روز‌های اخیر با تهدید از سوی برخی هواداران رو به رو شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر فریاد شیران عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه او و دیگر مدیران استقلال تهدید به مرگ شده‌اند اظهار داشت: در دو، سه روز گذشته هجمه زیادی برای مدیریت باشگاه استقلال به وجود آمده و متاسفانه شماره تماس ما را عده‌ای منفعت طلب به کانال‌های هواداری داده‌اند و ثانیه به ثانیه به ما فحاشی می‌کنند و کار غیر اخلاقی انجام می‌دهند و زندگی ما را خراب کرده‌اند. در صفحه شخصی مدام فحاشی می‌کنند. آیا انجام کار‌های سالم تاوان دارد؟!

او درباره اینکه مددی اعلام کرده بود تهدید به مرگ شده گفت: بله، مددی تهدید شده بود و اکنون هم با ارسال پیام‌هایی من را تهدید می‌کنند و به ما اعلام کرده‌اند که قصد جان ما را دارند. 

او افزود: یک بازیکن و دروازه بان کارش بازی برای تیم است، اما ما مقابل برخی از پاداش‌های بی مورد ایستادیم و رقم مشخصی به بازیکنان پرداخت می‌شود. از پلیس فتا می‌خواهم به این قضیه ورود کند. من بچه جنوب شهرم و از تهدید‌ها نمی‌ترسم، اما درست نیست شبانه روز هواداران مقابل ساختمان باشگاه بیایند.

او افزود: فتح الله زاده سابقه مدیریتی نداشت و فقط به خاطر یک نسبت فامیلی مدیرعامل باشگاه شد. مددی ۱۸ سال در باشگاه سایپا بود و ۲ سال در تیم پیکان حضور داشت. مددی در سه فدراسیون ورزشی حضور داشته است. هواداران بدانند فرد سالم و ورزشی در رأس باشگاه قرار دارد و همه باید کمک کنیم تا شرایط باشگاه بهتر شود.

معاون باشگاه استقلال گفت: مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نداریم و پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز است. تنها پرونده استراماچونی باز است و از طریق وکیل این موضوع را پیگیری کرده‌ایم.

او درباره اختلاف نظر میان فرهاد مجیدی و مدیریت باشگاه استقلال گفت: اختلافات همیشه وجود دارد، اما در نهایت اختلاف‌ها به نتیجه مثبت می‌رسد و مشکل خاصی داخل تیم وجود ندارد. هر آنچه را که سرمربی درخواست داشته مدیریت انجام داده است. استقلال شرایط آرامی دارد، اما مدیرعامل تیم رقیب ما از سمتش استعفا کرد. پس باید دید کدام تیم شرایط بحرانی دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار