مدیر منطقه چهار شهرداری کرج از رفع تصرف ۹ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در خیابان چمن به مساحت چهار هکتار در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد یساولی، مدیر منطقه چهار شهرداری کرج گفت: چهار هکتار از اراضی کشاورزی و باغی خیابان چمن که دستخوش تغییر کاربری غیرمجاز شده بود با حضور به‌موقع عوامل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری این  منطقه رفع تصرف شد.

او بابیان این که عملیات تخریب در خیابان چمن با حضور عوامل انتظامی صورت گرفت، افزود: این عملیات شامل تخریب ۹ فقره به مساحت چهار هکتار و تغییر کاربری غیرمجاز شامل دیوارکشی، بنا، آلاچیق، محوطه‌سازی و دپوی مصالح بوده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج با تأکید بر اهمیت حفاظت از اراضی ارزشمند کشاورزی و باغی، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، شهرداری منطقه چهار به‌طور مستمر در حال رصد هرگونه فعالیتی در اراضی کشاورزی است و با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز مطابق قانون برخورد قانونی خواهد شد.

یساولی بابیان این که نظارت برساخت و ساز‌های غیرمجاز را در سال جاری تشدید شده است، افزود: این ساخت‌وساز‌های غیرمجاز که برای افزایش ارزش‌افزوده اراضی باغی و کشاورزی انجام‌شده بود عمدتاً به شکل ویلا و فنس کشی بود که تخریب شد.

انتهای پیام /ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.