فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام:

زمان برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۳ هزار شهید ایلامی مشخص شد

سردار شاکرمی از برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ۳ هزار شهید ایلامی در ۴ آذر ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام  از برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ۳ هزار شهید ایلامی در ۴ آذرماه ۱۴۰۰ خبرداد و اظهار داشت: کنگره ۳ هزار شهید ایلامی یکی از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی برای استان ایلام است که تلاش می‌شود در این کنگره ملی گفتمان پایداری مردم ایلام در دوران دفاع مقدس را تبیین و آن را باز نشر دهیم.

سردار شاکرمی کیفیت بخشی به برنامه‌های اجرایی در کنگره ۳ هزار شهید ایلامی را اعم از متن و محتوی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی مورد اجرا در کنگره از آثار فاخر، تاثیرپذیر و مثمر ثمر برای خواننده، بیننده و حاضران در اجلاسیه نهایی کنگره پیش بینی شده است.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام برگزاری مراسم فرهنگی در ۱۰ شب با اجرای برنامه‌های تئاتر، ارائه خدمات درمانی و پزشکی در ۱۰ نقطه استان ایلام، اهداء ۵۰۰ مورد جهیزیه به نوعروسان و... از دیگر برنامه‌های جانبی کنگره ۳ هزار شهید ایلامی عنوان کرد و گفت:علاوه بر این اقدامات رزمایش بزرگ عشایر استان ایلام نیز در حاشیه کنگره ۳ هزار شهید ایلامی برگزار می‌شود.

او هدف از این رزمایش بزرگ را اتحاد و همدلی عشایر استان ایلام عنوان کرد و افزود: در رزمایش بزرگ عشایر استان ایلام ضمن تقدیر از رشادت عشایر استان ایلام در دوران دفاع مقدس خانواده شهدایی عشایر نیز در این رزمایش مورد پاسداشت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.