رونمایی از خودروی بنز شگفت انگیز که با ذهن انسان کار می کند! + فیلم

شرکت بنز در نمایشگاه مونیخ از خودروی فوق العاده هیجان انگیز خود رونمایی کرد که توسط ذهن انسان کنترل می شود.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، مرسدس بنز، ایده خود را درباره خودروی جدید برقی این شرکت، در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مونیخ به نمایش گذاشت ویژگی اصلی این ابرخودروی آینده، استفاده از فناوری رابط مغز و رایانه(بی‌سی‌آی) است که به راننده اجازه می‌دهد از کنترل ذهن به‌عنوان بعد جدیدی از تعامل انسان با وسیله نقلیه استفاده کند.

 


بیشتر بخوانید: 

نخستین تیزر رسمی مرسدس بنز جی-کلاس


 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۵:۴۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
ببین تویی که میگی ملت ایرانو دست کم نگیر همونی که تو تهران بهترین ویلارو هم داشته باشه بهترین ماشین تو ایرانم داشته باشه اون ماشین که جزو ماشینای معمولی تو آمریکا به حساب میاد و شما اگه بخوای یه خونه تو منهتن نیویورک آمریکا بخری خونه های توی نیویورک سمت بروکلین تازه نه منهتن از 1 میلیون دلار شروع میشه «یه خواب و با کمترین تجهیزات » که با دلار 20 تومن میشه 20 میلیارد تومن !!!
یه خونه تک خواب نود متری توی بروکلین نیویورک تازه اپارتمان قدیمی حداقل یه میلیون دلاره بعد چی میگی شما تو ایران پولدار ترین ادمم که باشی جزو آدمای معمولی تو آمریکا به حساب میای
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۲۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
خواهشا یه چیزایی رو نشون ملت ایران بدهید که داشتنش براشو میسر و امکانپذیر باشد و مغزشون هنگ نکند عمرا مردم ایران بتونن از این نوع خودروها به وفور داشته باشند مردم ایران و خودروسازان ایران هنوز مغزشون توی پراید و آردی روآ و سمند سیر و سیاحت و سفر می کند اونوقت شما اومدید بنز بسیار پیشرفته فوق تصور فوق استاندارد بسیار گرانقیمت نشون مردم ایران می دهید که چه این کلیپهاتون جز اعصاب انسان رو بهم می ریزه کار دیگری نمی کند مثل این می ماند به یک جوان پر شور و حرارت پسر که موقع ازدواج هست از داخل تلویزیون زنان و دختران مجرد فقط نشانش دهید و بگویید به اینها می گویند زن و جنس مخالف و اون پسر جوان مجرد مجبور باشه به دلایل فقرهای مختلف شدید که دوربرشو گرفته تا آخر عمرش باید از پشت شیشه تلویزیون زنان رو ببیند ولی نمی تواند داشته باشد به این می گویند شکنجه سفید ذهنی شکنجه و عذاب دادن جسم و جان و ذهن مردم حرام اندر حرام است و گناه محسوب می شود با هر روش و طریقی شکنجه گری فقط به سبک ساواک زمان شاه ملعون نیست که کتک زدن افراد و برق و اتو و سیگار و سیخ داغ و کلاه آهنی شک برقی و دیگر عذابهای جسمی و روحی باشد عذابها و شکنجه های ذهنی هم بسیار در جامعه وجود دارد که فقیران و تهی دستان آن را روزانه در جامعه حسش می کنند و رنج و عذاب می کشند و تحمل می کنند و روز قیامت درون پرونده های همه اشخاص ثبت شده شکنجه هایی رو که جامعه و ثروتمندان مافیای قدرت و ثروت فاسدین و فاسقین بر بینوایان جامعه وارد کردند اونم قانونی !!! . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Germany
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
مردم ایران رو دست کم نگیر . قیمت ملک در منطقه یک تهران از منهتن نیویورک هم بیشتره ... ایرانی های بسیار زیادی وجود داره که میتونن ۱۰ تا از این مرسدس بنزها بخرن . از روی ظاهر قضاوت نکن مردمو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
عمرا اگر به تولیدات خودروهای ما برسه