رئیس پلیس پایتخت گفت: سرقت خودرو‌های تولید داخلی و محتویات داخل آن برای سارقان به شدت آسان است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در تمام دنیا موضوع تقویت ایمنی خودرو‌ها توسط شرکت‌ها و کارخانه‌های خودروسازی باب شده است و بر روی این موضوع در حال انجام فعالیت‌های ویژه خود هستند.

وی افزود: یکی دیگر از مباحث مهمی که خودروساز‌های دیگر کشور‌ها به آن توجه دارند این است که بر روی ایمن کردن خودروهایشان در بحث جلوگیری از سرقت خود وسیله نقلیه و همچنین اقلام داخل آن مانند: ضبط، رینگ و ... نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند.

سردار رحیمی تصریح کرد: اگر کاپوت خودروی خارجی را بالا بزنید و داخل موتور آن را بررسی کنید متوجه می‌شوید که هر سال نسبت به سال قبل تفاوت‌هایی در نوع و مدل خودرو‌ها ایجاد می شود.

وی افزود: توقع ما از خودروسازان داخلی این است که در بحث ایمنی و کاهش تلفات در بحث رانندگی، کیفیت تولیدات خود را افزایش بدهند.

رئیس پلیس تهران گفت: سرقت خودرو‌های تولید داخلی و محتویات داخل آن برای سارقان به شدت آسان است و متاسفانه بر روی ایمنی خودرو‌ها اقدامی آن طور که باید و شاید انجام نشده است.


بیشتر بخوانید

دستگیری سارق لوازم خودرو برای دهمین مرتبه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
خود ایران خودرو و سایپا دارن از مردم دزدی میکنن انوقت شما انتظار دارید که جلوی سرقت با بالا بردن کیفیف بگیرن زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
حال انتقاد مردم از پلیس: چرا به هر ... گواهینامه میدید و گواهینامه اونایی که مثل ... رانندگی می کنند را باطل نمی کنید؟
چرا به تماس های مردمی با 110 مبنی بر مزاحمت و سد معبر خودرو و موتورسیکلت جواب نمی دید؟
چرا یک ماشینی که چند ساعت ورودی پارکینگ خونتون را بسته و 20 بار با 110 و 197 تماس می گیرید جرثقیل نمی فرستید ، در حالی که قانون گفته؟
اول رانندگی ملت را درست کنید و حقوق مردم را رعایت کنید.
چرا با موتورسیکلت سوارهای وحشی برخورد نمی کنید؟
آخرین اخبار