مدیر سینما‌های استان همدان از اکران فیلم «درخت گردو» در سینما‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید شرفی، مدیر سینما‌های استان همدان گفت: داستان فیلم «درخت گردو» در سه بازه زمانی سال‌ها ۶۶، ۸۳ و ۹۵ روایت می‌شود و بر اساس داستان واقعی تلخ زندگی فردی رنج کشیده اهل کردستان، به نام «قادر مولان پور» است که خانواده اش درگیر فاجعه بمباران شیمیایی سردشت بودند.

او افزود: این فیلم از آثار راه‌یافته به بخش اصلی سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر است که محمدحسین مهدویان سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و پیمان معادی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کرد و مینو شریفی بازیگر نقش مریم نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

مدیر سینما‌های استان همدان گفت: ترانهٔ این فیلم با شعری از روزبه بمانی و صدای علیرضا قربانی خوانده شده‌است و حبیب خزایی‌فر به‌عنوان آهنگساز و اردشیر کامکار به‌عنوان کمانچه‌نواز با این فیلم همکاری کرده‌اند.

شرفی تأکید کرد: درخت گردو در سینما فلسطین و بهمن ملایر در حال اکران است و علاوه بر این، علاقه‌مندان هنر هفتم می‌توانند فیلم‌های «گیسوم»، «دینامیت» و «مدیترانه» و همچنین انیمیشن «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» را هم تماشا کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.