سردار صالحی گفت: ۱۵۸ قاتل، سارق، معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطعانه با سارقان، عاملان تیراندازی، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح و مهمات از سوی پلیس آگاهی و با بهره گیری از توان و تجهیزات کلانتری و پاسگاه‌ها و پشتیبانی یگان امداد در همه نقاط جرم‌خیز سطح استان به مدت ۶ روز اجرایی شد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی ۹۳ سارق حرفه‌ای، ۲ سارق مسلح و ۴ سارق به‌عنف را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۲۴۹ فقره انواع سرقت و ۲ فقره سرقت مسلحانه معترف شدند.

سردار صالحی با اشاره به اینکه ۱۴ نفر از دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز دستگیر شدند، اظهار داشت: در این ارتباط ۱۱ قبضه سلاح جنگی، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۴۲ عدد انواع فشنگ کشف شد، همچنین ماموران پلیس با اجرای این طرح ۸ نفر فروشنده موادمخدر دستگیر و ۳۵ نفر معتاد متجاهر جمع آوری کردند و مقادیری انواع موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه ۳ باب قهوه خانه به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی مهر و موم شدند، تصریح کرد: ماموران پلیس در این عملیات‌ها ۲ قاتل فراری را دستگیر و در بازجویی‌های پلیس به ۲ فقره قتل ارتکابی اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان به کشف ۵۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال اشاره کرد و بیان داشت: از دیگر دستاورد‌های این طرح توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت وخودروی متخلف است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.