مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: بهره مندی ۳ روستای آبادان، بهبهان و باغملک از شبکه ارتباطات سیار با تقویت شبکه ارتباطی محقق شد.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه و پایداری شبکه ارتباطی، رفع مشکلات پوشش آنتن دهی جهت استفاده بهینه مشتریان، ارائه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت با هدف رفع نیاز‌ها مشترکان، شبکه ارتباطی همراه اول در روستا‌های شهرستان‌های آبادان، بهبهان و باغملک توسعه و ارتقاء یافت.

او افزود: اجرای این عملیات در ادامه تحقق وعده‌های مخابرات منطقه خوزستان و پروژه فاز ۸ توسعه شبکه همراه اول، با نصب و راه اندازی سایت پر سرعت با تکنولوژی ۳G, ۲G شبکه ارتباطی همراه اول در مسیر جاده‌ای شهرستان آبادان دارخوین، روستا‌ها و مناطق سردشت زیدون بهبهان و میداود باغملک انجام و مشترکان این شبکه ارتباطی از اینترنت پرسرعت و پوشش مناسب شبکه بهره‌مند شدند.

فلاح زاده اظهار کرد: به همت کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف مخابرات منطقه خوزستان طرح‌های توسعه‌ای در شهر‌ها و روستا‌های استان در بخش‌های مختلف ارتباطات عملیاتی شده است و تداوم این روند به منظور توسعه ارتباطات در استان به ویژه در روستا‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.