حیدری از تمام شدن فرایند واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تا ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدحیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ظرف مدت یک ماه واکسینه شوند.

او افزود: پیگیری‌هایی که از معاونت پزشکی دانشگاه آزاد داشتم ایشان فرمودند که واکسن به اندازه کافی جهت واکسیناسیون دانشجویان تامین شده است و مراکز درمانی جهت انجام واکسیناسیون هم فعالیت می‌کنند.

حیدری تصریح کرد: راه اندازی مراکز واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی باعث شده تا بخشی از آن خدمات مورد نیاز را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان خود دانشگاه آزاد ارائه دهد و بخشی دیگر در خدمت ملت شریف ایران قرار بگیرد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: مراکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد را تعطیل نخواهیم کرد و تا زمانی که وزارت بهداشت و آموزش پزشکی احتیاجی به واکسن داشته باشد حتما در اختیار ملت ایران خواهیم بود تا تکمیل فرآیند واکسیناسیون به خوبی انجام شود.

او گفت: به تمامی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اختیار خاطر می‌دهیم که تا آخرین لحظه واکسیناسیون درکنارشان خواهیم بود و آمادگی این را داریم که بازه زمانی بیشتری را جهت انجام واکسیناسیون فعالیت کنیم.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: دانشجویان این دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی اعلام شده برای نام نویسی و نوبت‌گیری تزریق واکسن در پایگاه‌های اختصاصی دانشگاه آزاد اقدام کنند.

حیدری در پایان گفت: دانشجویان نو ورود دانشگاه آزاد هم که اقدام به ثبت انتخاب واحد کرده‌اند، می‌توانند با در دست داشتن برگه انتخاب واحد و ارائه شماره دانشجویی خود واکسینه شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار