معاون استاندار فارس گفت: تزریق واکسن به دانشجویان و افراد بالاتر از ۱۸ سال در روستا‌های فارس در حال انجام است و به علت واکسینه شدن اساتید و دانشجویان در استان احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسمپور جانشین استاندار فازس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: تزریق واکسن به دانشجویان و افراد بالاتر از ۱۸ سال در روستا‌های فارس در حال انجام است و به علت واکسینه شدن اساتید و دانشجویان در استان احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها وجود دارد.

او بیان کرد: تاکنون دو میلیون و ۵۶ هزار و ۹۸۹ دز واکسن کرونا در فارس تزریق شده و آمار فعلی بستری روزانه در مراکز درمانی استان هم به حدود ۳۴۰ نفر رسیده است.

قاسمپور ادامه داد: ستاد استانی کرونا در فارس، پرداخت مطالبات کادر درمان، تبدیل وضعیت نیرو‌های ۸۹ روزه، تفویض اختیار به استان‌ها و واردات واکسن توسط بخش خصوصی را مورد پیگیری قرار داده است.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا برای ۵۸۳ هزار و ۸۷۱ خودروی شخصی متخلف در طرح ممنوعیت تردد جریمه صادر شده و همچنین ۱۰ هزار و ۵۴۰ واحد صنفی در استان پلمب شده‌اند.

قاسمپور بیان کرد: هم‌اینک ۹ شهرستان فارس در وضعیت قرمز، ۲۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار