در مراسمی از کارآفرینان صندوق کارآفرینی امید در قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمود نصرتی سرپرست صندوق کارآفرینی امید قزوین در این مراسم گفت: در استان قزوین، ظرفیت‌های خوبی برای کارآفرینی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و کارآفرینان، سرمایه‌های معنوی استان هستند.

نصرتی افزود: ایجاد اشتغال و رفاه از دستاورد‌های راهبردی سیاست کارآفرینانه است که در خدمت توسعه اجتماعی قرار می‌گیرند و آثار مثبت متعددی در زندگی آحاد جامعه بر جای می‌گذارند.  

وی اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل وجود تحریم‌ها استفاده از منابع مالی و بانکی آنطور که باید و شاید صورت نمی‌گرفت،  اما کارآفرینان و تمامی تولیدکنندگان نشان دادند که بدون وابستگی به منابع مالی کشور و تنها با بهره از دانش و توان مدیریتی بالا می‌توان در عرصه‌های تولیدی کوچک و بزرگ گام نهاد.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید قزوین گفت: ماموریت و رسالت صندوق کارآفرینی امید، حمایت تمام قد از کارآفرینان مشاغل است که نقش به سزایی در چرخه اقتصاد و توسعه استان در عرصه‌های صنعت، صنایع دستی و تجارت ایفا می‌کنند.  

وی افزود: به رغم اینکه تورم، بیش از نرخ سود بانکی است و تضامین درستی در خصوص تسهیلات بانکی وجود ندارد، اما صندوق کارآفرینی امید در تلاش است تا به عنوان یک نیروی کمکی، گامی موثر در راستای محرومیت زدایی بردارد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.