رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از بهسازی و آماده سازی ۲۱ کیلومتر از محور‌های روستایی مهاباد جهت اجرای آسفالت خبر داد.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با اجرای ۲۱ کیلومتر از محور‌های روستایی این شهرستان ۲۲ روستا و ۹۹۰ خانوار روستایی از نعمت راه مناسب آسفالت برخوردار خواهند شد.

خادمی افزود: محور روستایی آلبلاغ بطول ۸.۳ کیلومتر، محور روستایی آفان به میرسه به طول ۶.۱ کیلومتر، محور روستایی یارعلی به طول ۳.۷ کیلومتر، محور روستایی سلوک به طول ۰.۵ کیلومتر و محور روستایی خاتون خاص بطول ۲.۴ کیلومتر در حال اجرا است.

این مقام مسئول اذعان کرد: پارسال در مجموع ۶۰ میلیارد ریال برای بهسازی و آماده کردن زیر ساخت برای آسفالت روستا‌های این شهرستان توسط اداره راهداری هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد خاطرنشان کرد: طرح ابرار برای بازسازی راه‌های روستایی با هدف ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در کشور و آذربایجان‌غربی است که با اولویت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و تکمیل راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار بدون راه مناسب، هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.