حضور 2 والیبالیست از خراسان رضوی در مسابقات جهانی ناشنوایان ایتالیا

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان خراسان رضوی گفت: ۲ والیبالیست از خراسان رضوی با قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی والیبال ناشنوایان به مسابقات جهانی ناشنوایان در ایتالیا اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا شیخ‌زاده رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان خراسان رضوی گفت: وحید طالبی و سیداحمد حسینی که پیش‌تر به همراه هشت ورزشکار دیگر از خراسان رضوی در اردوی آمادگی تیم ملی حضور داشتند در نهایت در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

او افزود: هشت والیبالیست از این استان به اردو‌های آماده سازی تیم ملی ناشنوایان فراخوانده شده بودند که از این تعداد ۲ ورزشکار توانمند و شایسته به دلیل اینکه حضور در اردوی تیم ملی موجب از دست دادن شغلشان می‌شد، از شرکت در اردو صرف‌نظر کردند و یک ورزشکار نیز به دلیل ابتلا به کرونا از همراهی اردوی آماده سازی تیم ملی بازماند.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان خراسان رضوی ادامه داد: وحید طالبی که اکنون در ترکیب تیم ملی ناشنوایان حضور دارد، چند ماه قبل به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان ایران راهی مسابقات جهانی اسپانیا شد و امیدواریم این ورزشکار توانا به همراه سیداحمد حسینی، که ۲۶ شهریورماه به ایتالیا اعزام خواهند شد، بتوانند جایگاه شایسته‌ای را برای والیبال ناشنوایان ایران کسب نمایند.


بیشتر بخوانید


شیخ زاده بیان کرد: هیات ورزش‌های ناشنوایان خراسان رضوی در قالب ۱۷ رشته پرطرفدار ورزشی، با ۴۰۰ ورزشکار زن و ۵۰۰ ورزشکار مرد در پنج شهرستان فعالیت دارد.

او تصریح کرد: در سال ۹۸ که مسابقات قهرمانی ناشنوایان کشور انجام می‌شد ورزشکاران ناشنوای خراسان رضوی توانستند رتبه برتر را کسب کنند که قهرمانی والیبال و بسکتبال مردان، قهرمانی شنای بانوان و نایب قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد از جمله افتخارات این ورزشکاران بود.

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.