نماینده مردم طالقان،نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری هرچه بیشتر مطالبات بانوان با توجه به نقش موثر آنان در تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در سومین نشست تخصصی الگوی سوم زن مسلمان ضمن اشاره به اصل‌های بیستم و بیست و یکم قانون اساسی مبنی بر تاکید به حق و حقوق بانوان گفت:: یکی از موضوعات مهم در قانون اساسی تاکید بر احقاق حق بانوان است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی هدف از برگزاری سلسله جلسات تخصصی و منسجم در حوزه بانوان را شناخت ظرفیت‌ها، و تلاش برای رشد و شکوفایی آن دانست و افزود: وظیفه من به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی پس از شناسایی نیاز‌ها و ظرفیت‌ها، مطالبه‌گری حق و حقوق بانوان است.

حدادی با بیان این که مهمترین محل تأثیر و تأثر زنان در محیط فردی، خانواده و درعرصه اجتماعی، جامعه است، گفت: باید توجه ما در مجلس و دولتمردان در عرصه‌های اجرایی در بخش بانوان به توانمندسازی دختران نسل جدید در حوزه تحکیم خانواده، حوزه‌های اقتصادی و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی و تربیتی، عمیق و علمی باشد.

او  بیان این که براساس اصل ۲۱ قانون اساسی دولت موظف است حقوق زن را در تمام جهات با رعایت موازین اسلامی تضمین کند، افزود: ما در مجلس درصدد آن هستیم که در حوزه‌های فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بتوانیم پشتیبانی لازم و موثری را در عرصه‌های مختلف بالاخص اصلاح قوانین ملی داشته باشیم و از حمایت بانوان فعال عرصه‌های علمی فرهنگی، اقتصادی، تربیتی، اجتماعی، هنری و همچنین بانوان دستگاه‌های مختلف در سطح استان و شهرستان‌ها دریغ نکنیم.

حدادی در پایان گفت: اصلاح قوانین در سطح استان البرز، شهرستان‌ها و آنچه مربوط به بانوان است باید مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.