مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون تن کالا از ابتدای امسال توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از از جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون تن کالا خبر داد و گفت: این میزان حمل کالا طی یک میلیون و ۱۵۰ هزار سفر تحت صحابت بارنامه توسط ناوگان فعال کالای حمل و نقل جاده‌ای فارس به مقاصد مختلف درون و برون استانی جابه جا شده است.

او افزود: قابلیت و توانمندی‌های بخش حمل ونقل جاده‌ای کالای فارس با استفاده از امکانات موجود به ویژه آمادگی موثر ناوگان تحت پوشش شرکت‌های حمل ونقل کالای استان و افزایش قابل توجه صدور بارنامه‌ها علی رغم محدودیت‌های اقتصادی و همچنین تبعات ناشی از گسترش بیماری کووید ۱۹ (کرونا) ازاهمیت بالایی برخوردار است.

سیاهپور تأکید کرد: فارس با بیش از ۳۶ هزار دستگاه انواع وسائط نقلیه سنگین باری و حمل فرآورده‌های نفتی فعال (۶/۱۰ درصد) رتبه نخست کشور را در این زمینه داراست، ضمن آنکه از نظر فعالیت مستقیم بیش از ۵۵ هزار راننده حرفه‌ای حمل و نقل جاده‌ای کالا (دارای کارت هوشمند) نیز در جایگاه اول کشور قرار دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از ابتدای امسال تعداد بارنامه صادره در مقایسه با پارسال یک درصد کاهش و تناژ جابجا شده نیز یک و نیم درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار