فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهمان به سرقت ۷ میلیارد ریالی دارو در نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک و نگهداری دارو داخل خانه‌ای در یکی از روستا‌های بخش میان جلگه در نیشابور موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی عشق آباد در تحقیقات اولیه میدانی متوجه شدند دارو‌ها در در ساعات خلوت و شبانه بارگیری و از روستا به مقصد نا معلومی خارج می‌شود.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: با توجه به مشکوک بودن فعالیت‌های متهمان و از طرفی حساسیت موضوع دستورات لازم مبنی بر رصد اطلاعاتی و پلیسی موضوع صادر و در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد دارو‌ها سرقتی می‌باشد.

سرهنگ حسینعلی زاده بیان کرد: همزمان با این تحقیقات گزارشی از سرقت دارو از یک شرکت دارویی متعلق به یکی از شهرستان‌های همجوار به نیشابور واصل که پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضایی، شب گذشته ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه انان تعداد ۱۳هزار و ۷۵۰ جعبه دارو شامل ۲۴ قلم (انواع شربت‌ها و قرص) کشف و ضبط شد.

او تصریح کرد: متهمان در مواجه با ادله و مستندات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی اعتراف کردند و یکی از آنان در ارتباط با یک شرکت دارویی، پس از سرقت دارو‌ها در چند مرحله با کمک و همدستی فردی دیگری آن‌ها را در خانه‌ای در یک روستا دپو و در ادامه با سو ء استفاده از نام شرکت، دارو هارا در استان‌های دیگر به فروش میرسانده است.

برابر نظر شاکی پرونده ارزش ریالی دارو‌های سرقت شده حدود ۷ میلیارد ریال می‌باشد که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام//ر. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.