واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه پیام نور در شیراز از فردا

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس از آغاز واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد حسن صیف رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس افزود: واکسیناسیون دانشجویان مشغول به تحصیل این دانشگاه در سطح شهرستان‌های فارس آغاز شده و در شیراز نیز در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در تمامی مقاطع تحصیلی انجام می‌شود.

او اضافه کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به منظورجلوگیری از ازدحام در سایر مراکز، دو مرکز واکسیناسیون در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه جهت تزریق واکسن دانشجویان در شیراز در نظرگرفته شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس افزود: در شهرستان‌ها از سوی مراکز این دانشگاه با مدیریت بهداشت شهرستان برای تزریق واکسن هماهنگی‌های لازم انجام شده که در برخی از شهر‌ها تزریق واکسن دانشجویان آغاز و در برخی نیز روز‌های آتی انجام خواهد شد.

صیف یادآور شد: دانشجویان دانشگاه پیام نورشیراز و یا دانشجویان سایر مراکز و واحد‌های این دانشگاه که محل سکونت آنان شیراز است، برای تزریق واکسن می‌بایست در یکی از روز‌های دوشنبه یا سه شنبه همین هفته اقدام کنند.

تزریق واکسن دانشجویان پیام نور در شیراز، روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه در سالن بهزیستی واقع دربلوار رازی جنب دانشکده بهداشت و در روز سه شنبه ۲۳ شهریورماه در سالن ورزشی امام حسن مجتبی (ع) واقع در بلوار مدرس، بلوار جانبازان (پودنک) نبش خیابان فال اسیری از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس یادآور شد: دانشجویان عزیز به منظور تسریع در فرآیند واکسیناسیون، کارت ملی و یکی از مدارک مرتبط با دانشجویی خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار