موسوی گفت: کمک‌های مردم نوعدوست استان زنجان در قالب طرح نذرآب ۴ به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال به خراسان جنوبی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کاهش آلام و رنج‌های بشری یکی از اهداف مهم و حائز اهمیت جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود.

او تأکید کرد: طرح نذر آب ۴  با هدف کمک به بهبود سطح زندگی خانواده‌هایی که در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی با خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند  اجرا می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان برای اجرای  این طرح ۵ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال کمک کرده اند.

موسوی افزود: از محل کمک‌های مردم نوعدوست به جمعیت هلال احمر استان زنجان ۲ دستگاه تصفیه آب آشامیدنی ۵ هزار لیتری همراه با تجهیزات مورد نیاز خریداری و ارسال شد.

او  تهیه ۱۷ هزار عدد آب معدنی بزرگ، ۸عدد تانکر آب آشامیدنی هزار لیتری، ۴ هزار پک بهداشتی و ۲۰۰ ثوب لباس را از دیگر اقلام خریداری شده از محل کمک‌های خیرین استان زنجان برای ساکنان در مناطق روستایی شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی برشمرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از توزیع ۳۰۰ بسته مواد غذایی و معیشتی در مناطق روستایی نهبندان در طرح نذر آب ۴ خبرداد و گفت: این بسته‌های غذایی شامل رب گوجه فرنگی، یک بسته مالت صبحانه، سه عدد ماکارونی، ۲ بطری روغن، نمک و یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی است.

موسوی با تأکید بر اینکه علاوه بر این اقلام تهیه شده ۲۵۰ بسته لوازم التحریر، اسباب بازی و ۶۰ قوطی نیز شیر خشک از محل کمک‌های خیرین استان زنجان خریداری و برای هموطنان در مناطق روستایی شهرستان نهبندان ارسال شد.

او ادامه داد: علاوه بر این اقدامات در روستای درشگفت شهرستان نهبندان که دچار مشکل شدید کمبود آب شرب شده نیز لوله کشی آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را با همکاری آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی انجام می‌دهیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این خصوص نیز از محل کمک‌های خیرین، مردم نیکوکار و نوعدوست این استان هزار و ۲۰۰ متر لوله پلی اتیلن به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال خریداری شد.

 جمعیت هلال احمر استان زنجان پیش از این در ۳طرح نذر آب در استان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه داده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.