آذربایجان غربی راهی دور نهایی بسکتبال زیر ۱۸ سال کشور شد

رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی گفت: بعد از پایان دور برگشت مسابقات بسکتبال زیر ۱۸ سال به استفاده تیم اردبیل از بازیکن غیرمجاز شکایت کردیم که فدراسیون حکم به صعود آذربایجان‌غربی به دور نهایی رقابت‌ها داد.

اسماعیل نوری رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: بعد از پایان دور برگشت مسابقات منطقه پنج بسکتبال زیر ۱۸ سال به استفاده تیم اردبیل از بازیکن غیرمجاز شکایت کردیم که فدراسیون این موضوع را تایید و حکم به صعود آذربایجان‌غربی به دور نهایی رقابت‌ها داد.

نوری افزود: مسابقات بسکتبال زیر ۱۸ سال در منطقه پنج کشور با حضور تیم‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در دور رفت به میزبانی ارومیه و در دور برگشت بدون حضور زنجان در اردبیل برگزار شد که در یکی از دیدار‌ها نوجوانان بسکتبال استان برابر اردبیل با یک امتیاز اختلاف شکست خوردند.

وی ادامه داد: در این خصوص با مشکوک شدن به ۲ بازیکن تیم اردبیل، شکایتی را به کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال به همراه مدارک ارائه دادیم که فدراسیون بسکتبال با بررسی موضوع، این اتفاق را تایید کرد.

رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در بخشی از رای فدراسیون اعلام شد که با استعلام‌های انجام گرفته استفاده تیم خانه بسکتبال اردبیل از ۲ بازیکن غیرمجاز که با دستکاری شناسنامه و مخدوش کردن سال تولد واقعی در رقابت‌ها حضور یافته اند، محرز و به دلیل تاثیرگذاری این ۲ بازیکن، با وارد بودن شکایت انجام گرفته، تمام مسابقات تیم اردبیل باخت فنی لحاظ و این تیم از جدول رقابت‌ها به طور کامل کنار گذاشته شد.

نوری افزود: همچنین این بازیکنان و سرپرست تیم اردبیل تا اطلاع ثانوی و تصمیم کمیته انضباطی از حضور در هر سطحی از مسابقات بسکتبال محروم شدند.

رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی گفت: به این ترتیب با حذف تیم اردبیل، آذربایجان‌غربی به همراه آذربایجان‌شرقی راهی دور نهایی شد و تلاش می‌کنیم میزبانی دور نهایی را نیز کسب کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.