رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر گفت: هنرمندان مبل و منبت ملایر یه منظور معرفی هنر منبت به نمایشگاه اکسپو در دبی می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یدالله کریمی، رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر با اشاره به اینکه اکسپو ۲۰۲۱ رویدادی جهانی است که امسال به میزبانی دبی برگزار می‌شود، گفت: این رویداد در طی آن ملل مختلف دستاورد‌های خود را در تمامی زمینه‌ها به نمایش گذاشته و فرصتی بی‌نظیر را برای عرضه فناوری‌های جهانی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد و یکی از طولانی‌ترین و جالب توجه‌ترین نمایشگاه‌هایی که در طول سال برگزار شده است و در آن دستاورد‌هایی در حوزه‌های صنعت، فناوری، گردشگری، تجاری و صنایع دستی به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر می‌گوید: در این نمایشگاه ۳۰ نمایشگاه دار مبل و منبت ملایر حضور دارند و در کنار آن برای نخستین بار فرصتی به ما برای معرفی بازار و مبل و منبت در کنار همایش اجلاس اقتصادی ایران با کشور‌های منطقه داده شده است.

کریمی افزود: در این نمایشگاه معرفان نشانگان تجاری برتر دنیا و سرمایه گذاران بزرگ اقتصادی حضور دارند و فرصتی برای تجارت جهانی داشتن مجموعه بازار مبل و منبت ملایر است.

نمایشگاه اکسپو برای اولین بار در سال ۱۸۴۴ و به میزبانی شهر پاریس برگزار شد و از آن پس برگزاری اکسپو به رسمی جهانی تبدیل شد که هر ۵ سال یکبار در دنیا برگزار می‌گردد و آخرین بار نیز در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی قزاقستان برگزار شد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ مه، اکتبر  آغاز و تا فروردین سال آینده ادامه دارد.

 مبل و منبت ملایر دو سال پیش از سوی سازمان یونسکو به ثبت جهانی رسید.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.