اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از وضعیت ورزشگاه میزبان بازی با استقلال تاجیکستان رضایت ندارند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در ورزشگاه ملی شهر "دوشنبه" (پامیر) به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود.

سرخ‌پوشان که روز گذشته نخستین تمرین خود را در این ورزشگاه برگزار کرده بودند، از امکانات این مجموعه راضی نیستند و این موضوع را به مدیران تاجیکی اطلاع داده اند.

ورزشگاه قدیمی پامیر گنجایش ۲۰ هزار نفر را دارد و دارای زمین چمن مصنوعی است. هرچند این زمین نسبت به چمن‌های مصنوعی داخل کشورمان کیفیت مناسبی دارد، اما بخشی از آن هم بلند است که مسئولان برگزاری بازی و ناظر AFC به اعضای تیم پرسپولیس قول داده اند این موضوع تا روز بازی برطرف شود.


بیشتر بخوانید


دومین جلسه تمرین پرسپولیس، قبل از بازی برابر استقلال تاجیکستان، در زمین اسپارتاک شهر دوشنبه برگزار خواهد شد. صبح امروز یکشنبه، ۲ عضو کادر فنی پرسپولیس، از چند زمین تمرین که به نماینده ایران معرفی شده بود، بازدید کردند و طی آن، زمین چمن طبیعی اسپارتاک مورد قبول کادر فنی پرسپولیس قرار گرفت. البته چمن همین زمین نیز کیفیت بالایی ندارد. تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت محلی در شهر دوشنبه برگزار خواهد شد.

دیدار ۲ تیم  سه شنبه ۲۳ مهر ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار