معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد:

کمیته امداد یزد ۷ هزار دانش آموز را پوشش می‌دهد

حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش گفت: حدود هفت هزار دانش آموز یزدی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از جمله اهداف مهم این نهاد است.

او افزود: ۲۷۱ هزار دانش‌آموز در سطح استان آماده فراگیری علم و دانش در سال جدید تحصیلی هستند که حدود هفت هزار نفر از آنان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد هستند.

اسلامی منش با اشاره به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند ادامه داد: این رویداد ملی از بیستم شهریورماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا یازدهم مهرماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد، رویکرد این نهاد در شور عاطفه‌ها را دریافت کمک‌ها به صورت غیرحضوری عنوان کرد و اظهار داشت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و اپلیکیشن‌های بانکی تلفن همراه برای مشارکت نیکوکاران یزدی در رویداد ملی شور عاطفه‌ها و تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است.

اسلامی منش با اشاره به عملکرد این نهاد در بخش فرهنگی گفت: سال گذشته دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آگاه‌سازی و آموزش، کمک‌هزینه تحصیلی مددجویان، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان، برگزاری اردو‌های آموزشی و زیارتی و شهریه دانشجویی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان یزد هزینه شد.

او ادامه داد: این نهاد با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب "شور عاطفه‌ها" نسبت به تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری و همچنین تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی شامل نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت اقدام می‌کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.