نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم به دنبال عدالت خواهی و خواهان برخورد با مفسدان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان در حاشیه برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی، آموزشی، تربیتی و تفریحی دانش آموزان ایتام در محل اردوگاه فرهنگی و تربیتی آیت الله کمالوند خرم آباد اظهار کرد: ارزش‌های اسلام در کشور به گونه‌ای بوده که بیش از ۲۰۰ هزار شهید و هزاران جانباز به خاطر آرمان‌های اسلامی، امربه معروف و نهی از منکر و همچنین حاکم شدن نیکوکاری و نیک عمل تقدیم انقلاب شده است.

وی افزود: مردم ایران آرمان‌ها و ارزش‌ها را به خوبی می‌شناسند، عدالت خواهی را دوست دارند و با فساد و مفسد مخالف هستند.

وی با بیان اینکه رشد و ترقی از درون تلخی و سختی‌های زندگی ایجاد می‌شود ادامه داد: دانش آموزان اگر ایمان و عمل صالح داشته باشند در جامعه رشد می‌کنند و در نزد خداوند، محترم خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین در طرح سراسری مهر تحصیلی در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‌آباد اظهار کرد: امروز رزمایشی به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و ملزومات و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان محروم از محل موقوفات استان و کشور تهیه و توزیع شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند همانند خرید سال نو و امری ماندگار است و خاطرات خوشی برای دانش آموزان و خانواده آن‌ها برجای می‌گذارد.

وی ضمن قدردانی از کمک‌های نیکوکاران گفت: خیران در این شرایط سخت معیشتی که به دلیل کرونا ایجاد شده است مردم را یاری کردند که امیدواریم اینگونه کمک‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.