تیم منتخب کشتی آزاد ایران با ترکیب کاملا مازندرانی در جام الکساندر مدوید، موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، پیکار‌های های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید از ۱۹ تا ۲۱ شهریورماه در شهر مینسک کشور بلاروس برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط پیمان نعمتی آملی و عباس فروتن بابلی در اوزان ۶۵ و ۱۲۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره و کیان محمودجانلو گلوگاهی و امیرحسین فیروزپور جویباری در اوزان ۶۵ و ۹۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم در دور اول آرکادزی پاهاسین از بلاروس را با نتیجه ۸ بر ۲ از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل عمرحاجی محمداف از بلاروس با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، فیروز پور به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل ادلان تاسویف از بلاروس به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۵ از سد سعید احمداف از روسیه گذشت و به مدال برنز دست یافت.

عباس فروتن در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر الکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل سولومون ماناشویلی از گرجستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

فروتن در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ویتالی پلاسنیاک از بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل دیانیس خرامیانکوف از بلاروس با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب و صاحب مدال نقره شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار