معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان ازتمدید مهلت مشمولان وظیفه عمومی در تمامی مقاطع تحصیلی تا ۳۰ مهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،همه مشمولان وظیفه عمومی در تمامی مقاطع تحصیلی که از خرداد تا شهریور سال ۱۳۹۹ فارغ التحصیل شده اند، باید تا پایان شهریور امسال خود را به نظام وظیفه عمومی معرفی کنند.

 معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: مهلت معرفی این مشمولان به مدت یک ماه تا سی ام مهر تمدید می‌شود و در صورت قبولی در نیمسال اول مهر ۱۴۰۰ از معافیت تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

سرهنگ مرتضی حیدری افزود: در صورت قبول نشدن یا انصراف از ادامه تحصیل، مشمولان موظفند حداکثر تا پایان مهر ۱۴۰۰ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود یا اخذ برگه اعزام اقدام کنند.

بنابر اعلام معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان همه مشمولانی که برابر ضوابط قانونی برای تکمیل ظرفیت و یا شروع به تحصیل در نیم سال دوم تا بهمن ۱۴۰۰ پذیرفته می‌شوند، تنها تا تاریخ ۳۰ مهر مهلت معرفی دارند و پس از دریافت برگ اعزام بدون غیبت با ارائه گواهی قبولی در دانشگاه از تسهیلات تمدید تاریخ اعزام که اعلام خواهد شد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.