۵۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت توسط پرسنل یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان جمع آوری و اهدا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی همه افراد در زندگی می‌توان به شور و شوق خرید لوازم التحریر پیش از رویداد آغاز سال تحصیلی یاد کرد که برای ما ایرانی‌ها بوی ماه مهر یادآور این رویداد است.

دانش آموزان با دوستان جدید آشنا شده و با خوشحالی و ذوق استفاده از جامدادی، خط‌کش و مداد رنگی نو راهی مدرسه می‌شوند، اما هستند دانش آموزانی که بخاطر مسائل مالی توانایی خرید لوازم تحریر نداشته و گا‌ها بخاطر همین موضوع از تحصیل باز می‌مانند.

پرسنل یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در اقدامی خداپسندانه و با هزینه شخصی ۵۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت تهیه کردند و با هماهنگی سازمان‌های مردم نهاد خیر اقدام به پخش آن کردند.

هر بسته از چندین مداد، خودکار، مداد رنگی، دفتر نقاشی و مشق، خط کش، پاک کن، چسب، تراش، غلط گیر، جامدادی، دفترچه یادداشت، برچست و جدول برنامه هفتگی شامل می‌شد که با مبلغ ۷۵ میلیون ریال تهیه گشت.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.