مسئول عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح گفت:تقدیم شهدای طلبه و روحانی در گلستان سند افتخاری برای علمای شیعه و سنی این استان است که در کشور به عنوان نماد وحدت اقوام و مذاهب شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین گواهی مسئول عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح در هفتمین یادواره ۷۵ شهید طلبه و روحانی استان گلستان گفت: در پیشینه گلستان در می یابیم که از ابتدای قرن سوم هجری دانشمندان فراوانی از این خطه به بلاد اسلامی معرفی  و موجب رشد و تعالی تعالیم دینی شدند.

او ادامه داد: تقدیم ۷۵ شهید طلبه و روحانی در این استان برگ زرین و سند افتخاری برای علمای شیعه و سنی گلستان است که در کشور به عنوان نماد وحدت اقوام و مذاهب شناخته می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین گواهی افزود: روحانیت آفریده شد که دیگران زنده بمانند و در رفاه معنوی و اخروی باشند و حرکت روحانیت به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی استمرار حرکت انبیا است.

مسئول عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح  گفت: امروز بر ما تکلیف است که نقش ۴ هزار و ۵۰۰ شهید روحانی و طلبه در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم و الگوبرداری اخلاق امثال شهید ابوترابی را برای طلاب حوزه‌های علمیه، سرلوحه کار تبلیغی خود قرار دهیم.

هفتمین یادواره ۷۵ شهید طلبه و روحانی استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین گواهی مسئول عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار ملک شاهکوهی و حجت الاسلام والمسلمین ایمانی فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه نینوا و جمعی از علمای شیعه و سنی استان برگزار شد.

این مراسم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حسینیه عاسقان ثارالله (ع) سپاه گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.