مدیرکل ورزش‌ و جوانان همدان از خرید امتیاز یک تیم لیگ یکی برای تیم فوتبال پاس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید سیفی,مدیرکل ورزش‌ و جوانان همدان گفت: روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه، جلسه‌ای با تیم فروشنده داریم تا بتوانیم امتیاز یک تیم لیگ یکی را برای تیم پاس، خریداری کنیم.

او با بیان اینکه همه کار‌ها بر عهده خریدار از بخش خصوصی است و ما تنها هماهنگ کننده کار‌ها هستیم، افزود: تلاش ما این است که تیم فوتبال پاس در لیگ یک، حضور داشته باشد و روز چهارشنبه نتیجه درخواست ما مشخص می‌شود.

مدیرکل ورزش‌ و جوانان همدان تأکید کرد: در صورت حضور تیم پاس در لیگ یک، امتیاز این تیم در لیگ دسته دو به مدت ۱۰ سال به بهره‌بردار واگذار خواهد شد.

سیفی درباره شایعات واگذاری امتیاز تیم شهرداری همدان به تیم فوتبال پاس، گفت: شهرداری تیمی است که با زحمت خود به لیگ دسته اول رسیده و به هیچ عنوان تصمیم واگذاری امتیاز این تیم به تیم پاس را نداریم.

او بیان کرد: تیم پاس، امکانات و زیرساخت حضور در لیگ یک را دارند بخش خصوصی نیز مسئول تأمین مالی تیم است، بنابراین مشکلی برای حضور در لیگ یک نداریم و ورزشگاه‌هایی مانند ورزشگاه حاجی‌بابایی مریانج، ورزشگاه مفتح همدان و ورزشگاه علیمرادیان نهاوند در حد حضور در لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار