کشف دارو‌های قاچاق، به ارزش قریب به ۳ میلیارد ریال در سردشت

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی ازکشف دارو‌های قاچاق، به ارزش قریب به ۳ میلیارد ریال در ارتفاعات صعب العبور مرزی شهرستان سردشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار "حسین خانی"فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی گفت: مرزداران هنگ مرزی سردشت با انجام کار اطلاعاتی دقیق و با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی متوجه تحرک قاچاقچیان به قصد ورود از نوار مرزی شده و نسبت به مهار آنان مبادرت نمودند.

وی افزود: مرزداران در این عملیات توانستند با انجام گشت و کمین هدفمند در عملیاتی غافلگیرانه تعداد ۱۸ هزار و ۴۴۸ قلم دارو از نوع قرص و تعداد ۴۸ قوطی پودر چاق کننده را مهار کنند.

سردار حسین خانی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی دارو‌های مکشوفه را دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد:در این عملیات‌ها قاچاقچیان با تنگ دیدن عرصه، با استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی شب از محل متواری گردیدند که شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار مرزبانان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.