دروازه بان تیم فوتبال تراکتور درباره بازی این تیم برابر النصر عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا اخباری، دروازه بان تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری  قبل از بازی با النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما با تیم جوانی به این مسابقات آمدیم و افتخار می کنیم که در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا هستیم. ما در دوره قبلی مسابقات عملکرد خوبی داشتیم که توانستیم به این مرحله برسیم. به طور حتم ما به این مسابقات آمدیم تا شجاعانه بازی کنیم.

اخباری گفت: ما با توجه به عملکرد دفاعی خوبی که در مرحله مقدماتی داشتیم و با وجود این که بازیکنان زیادی از دست دادیم، اما   آنالیز خوبی از حریف انجام دادیم. ما می دانیم که چگونه باید جلوی بازیکنان باکیفیت و خوب النصر را بگیریم. به نوعی باید بگویم که خود النصری ها باید به دنبال راهی برای رسیدن به دروازه ما باشند.

او ادامه داد: هیچ چیزی از قبل مشخص نیست. ما به تمام بازیکنانمان حتی جوانان تیم ایمان داریم. مطمئنا  در این زمین مسابقه حضور می یابیم تا از اعتبار فوتبال کشورمان و باشگاهمان دفاع کنیم.

دروازه بان تراکتور خاطر نشان کرد: ما فکر بستن بازیکنان باکیفیت النصر را کرده ایم. امیدوارم با تلاشی که بازیکنان و کادرفنی انجام داده اند فردا با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار