مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: شهرک سیلیکون متال بروجرد از محوری‌ترین پروژه‌های کشور است که با توجه به مشکلات تامین برق در کشور و نیاز به سلول‌های خورشیدی تسریع در تکمیل آن ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،بهزاد منصوری ،مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار کرد: تامین اعتبار از مشکلات اصلی پروژه سیلیکون متال بروجرد است که باید مورد توجه دولت قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: برنامه‌هایی برای اعطای تسهیلات از بانک صنعت و معدن انجام شده است تا هر چه سریعتر به مشکلات شهرک سیلیکون متال رسیدگی شود.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: شهرک سیلیکون متال از طرح‌های کلیدی است که پیگیری‌های صورت گرفته موانع و مشکلات آن در حال برطرف شدن است.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد افزود: شهرستان بروجرد از مناطق محروم لرستان است که احداث این شهرک باعث رونق در منطقه می‌شود.

احمد گودرزیان اضافه کرد: این شرکت تاکنون از تسهیلات بانکی استفاده نکرده است و تقاضای تسهیلات برای راه اندازی فاز اول را دارد.

پروژه سیلیکون متال بروجرد با ظرفیت ۳۴ هزار تن در سال و با پیش بینی اشتغال بیش از هزار نفر در صورت تامین اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.