سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان از راه اندازی مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی در این دانشگاه، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دفتر شعبه یک ستاد مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی اصفهان در شهرستان لنجان (ICPLT) با ظرفیت ۱۰۰ زبان‌آموز از کشور‌های عراق، سوریه و لبنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان آغاز به کار کرد.

سید مسعود داوودی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان گفت: یادگیری زبان فارسی در مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی واحد لنجان، علاوه بر فراهم‌کردن فرصتی برای یادگیری یک زبان، بستری را فراهم می‌کند تا زبان‌آموزان از نزدیک با آداب، رسوم، فرهنگ و تمدن پارسی و ایرانی آشنا شوند.

وی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان علاوه‌بر آموزش رسمی زبان فارسی، سعی بر آن است تا زبان‌آموزان با فرهنگ و تمدّن غنی ایرانی آشنا شوند. از این‌رو، مدرسان توانمند و آشنا به زبان عربی با به‌کارگیری روش‌های خلاقانه در تدریس، مطالب متنوع، مؤثر و سودمندی را ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: مرکز آموزش زبان فارسی برای غیر فارسی‌زبانان فرصتی را فراهم می‌آورد تا فارسی‌آموزان برای دستیابی به اهداف شغلی و ادامه تحصیل در ایران، زبان فارسی را در زمانی کوتاه یاد بگیرند.

سرپرست دانشگاه آزاد واحد لنجان بیان کرد: با توجه به شرایط حساس و شیوع کرونا آموزش زبان در بستر مجازی انجام می شود و درصورت حضوری‌شدن، امکان اِسکان و شرایط آموزش حضوری فراهم است.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار