معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: بیش از ۴۲ هزار دانش آموز در فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یوسف سعیدی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: در تابستان امسال ۴۲ هزار و ۶۵۲ دانش آموز در ۸۱۱ پایگاه تابستانی و اوقات فراغت شرکت کردند.

او تصریح کرد: این فعالیت‌ها با استفاده از قابلیت‌های موجود در شبکه شاد در ۳ هزار و ۱۹۵ کانال و گروه متناسب با علاقه مندی و نیاز‌های دانش آموزان اجرا شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: پایگاه‌های تابستانی با هدف پربارسازی اوقات فراغت دانش آموزان، استمرار فعالیت‌های پرورشی سال تحصیلی در طول تابستان، ارتقا سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی، مهارت‌های فنی حرفه‌ای و فرهنگی هنری و همچنین فعالیت‌های ورزشی برگزار شد.

سعیدی افزود: با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی برنامه‌های اوقات فراغت به صورت غیر حضوری مبتنی بر پویش در خانه بمانیم و با شعار "هر دانش آموز یک مهارت" در مدارس، دارالقرآن ها، کانون‌های فرهنگی تربیتی، مجتمع‌های ورزشی، پژوهش سرا‌ها و سایر مراکز دانش آموزی دنبال شد.

انتهای پیام/د.ا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار