رستگار گفت: چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز با حضور ۲۶۰ نفر در ۳ رشته برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خوزستان در حاشیه مسابقات قرآن کریم سپاه ولی عصر (عج) استان ضمن قدردانی از دست اندرکاران این مسابقات گفت: برگزاری مسابقات قرآنی یکی از کار‌های خوب و ماندگار است که باعث ترویج فرهنگ قرآنی در حوزه حفظ، قرائت و مفاهیم می‌شود.

او افزود:  چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه سپاه ولی عصر (عج) خوزستان برگزار شد و ۲۶۰ نفر در ۳ رشته حفظ، قرائت و مفاهیم از نقاط مختلف استان در این مرحله حضور پیدا کرده‌اند.

رستگار با تأکید بر نیاز جامعه امروز به قرآن بیان داشت: توجه به قرآن یک امر بسیار ارزشمند و توصیه نبی اکرم (ص) است، بنابراین این مسابقات می‌تواند برای نوجوانان و جوانان انگیزه آفرین باشد.

نعمتی مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: رشته مفاهیم در ۲ سطح یک و ۲ برگزار می‌شود‎‏، سطح یک برای دارندگان مدرک دیپلم و زیر دیپلم و سطح ۲ برای افراد دیپلم به بالا است، همچنین رشته قرائت نیز در ۳ رشته ترتیل، تحقیق و اذان است که در ۲ بخش برادران پایور و وظیفه برگزار می‌شود و رشته حفظ نیز شامل حفظ ۵‏، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و حفظ کل است.

نعمتی گفت: نتایج مسابقات هفته آینده اعلام می‌شود و از هر رشته و زیر رشته، ۳ نفر نیروی پاسدار و ۳ نفر نیروی وظیفه به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.