رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پالایشگاه این شهرستان برای راه اندازی مرکز شبانه روزی واکسیناسیون اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکراله سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پالایشگاه این شهرستان برای راه اندازی مرکز شبانه روزی واکسیناسیون اعلام آمادگی کرد و درصورت فراهم شدن نیروی انسانی قابل راه اندازی است.

او افزود: می توان نیروی مورد نیاز برای تزریق در مرکز واکسیناسیون شبانه روزی آبادان را با استفاده از ظرفیت دانشجویان، بسیجیان، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی و نیروهای مرکز بهداشت تامین کرد.

تزریق دز سوم واکسن کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص مرحله سوم دریافت واکسن کرونا بیان کرد: وزارت بهداشت تزریق دز سوم واکسن را در حال حاضر در دستور کار قرار نداده است اما امکان دارد که در آینده به افرادی که نقص ایمنی دارند تزریق شود.

سلمان زاده در ادامه روند ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان را کاهشی خواند و ادامه داد :در ماه‌های پیشین واکسیناسیون گروه سنی سالمندان به خوبی در منطقه جنوب غرب خوزستان انجام شد و در پیک اخیر ابتلا سالمندان و موارد بستری آنها نسبت به پیک‌های قبلی کاهش یافت.

 او بیشترین میزان درگیری افراد در پیک پنجم را  گروه جوانان و افراد میانسال اعلام کرد  که با ادامه واکسیناسیون تا ۲ ماه آینده ایمنی این افراد نیز حاصل می شود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.