عزیزی خادم قرار است امروز به جمع ملی پوشان فوتسال کشورمان بپیوندد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان شب گذشته در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ توانست از سد تیم قدرتمند صربستان عبور کند و گام اول را محکم برداشت. بعد از این برتری عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال بلافاضله با ناظم الشریعه تماس گرفت و ضمن تبریک بابت این پیروزی به او گفت پاداش نقدی ملی پوشان و اعضای کادر فنی بابت پیروزی برابر صربستان تا قبل از بازی با آمریکا به حسابشان واریز خواهد شد.

همچنین با اعلام محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان عزیزی خادم امروز بعدازظهر به لیتوانی می‌رود تا قبل از بازی روز جمعه برابر آمریکا در کنار ملی پوشان قرار بگیرد. همچنین او قرار است بازی تیم ملی فوتسال کشورمان برابر آمریکا را از نزدیک در سالن تماشا کند.


بیشتر بخوانید


دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان برابر آمریکا روز جمعه ۲۶ شهریور ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ویلنیوس آرنا لیتوانی برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتسال کشورمان شب گذشته در نخستین مسابقه خود در بازی‌های جام جهانی برابر صربستان قرار گرفت و در پایان موفق شد با گل‌های حمید احمدی، فرهاد فخیم و احمد اسماعیل پور حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.