مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی :

برای نخستین بار در خراسان شمالی خرید توافقی انگور انجام می‌شود

جلیل رمضانی از آغاز خرید توافقی انگور برای نخستین بار در استان خبر داد و گفت: هم اکنون این سازمان با راه‌اندازی ۲ مرکز در راستای حمایت از تولیدکنندگان اقدام به خرید محصولات تاکستان‌ها کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  جلیل رمضانی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت : این سازمان هم اکنون در سطح روستا‌های بدرانلو و دراقانلو انگور درجه ۲ کشاورزان را با قیمت مناسب و توافقی و در راستای حمایت از تولیدکنندگان محصول تاکستان‌ها را خریداری می‌کند.


بیشتر بخوانید 


او افزود: این مراکز توسط شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان بجنورد تجهیز شده و کشاورزان می‌توانند با مراجعه به این مراکز محصول انگور خود را تحویل و در کوتاهترین زمان وجه خود را دریافت کنند.

رمضانی گفت: وجود شرایط اقلیمی و جغرافیایی مناسب، خراسان شمالی را به یکی از قطب‌های مهم تولید انگور در کشور تبدیل کرده است؛ ارقام عمده انگور استان شامل کلاهداری، کشمشی، عسکری، لعل و یاقوتی، انگور سیاه و پیکامی است.

او گفت: تعاون روستایی در تلاش است تا با خرید این محصول از کاهش نرخ محصول جلوگیری کند و با هماهنگی‌های انجام شده برای رفاه حال تاکداران این مراکز تا انتهای زمان برداشت انگور فعال می‌باشند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.