۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه و کلانتری‌های سطح استان در ۶ ماهه نخست امسال به مصالحه و سازش ختم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۸ هزار و ۴۹۳ پرونده به مراکز مشاوره انتظامی استان ارجاع و تحت کارشناسی قرار گرفته است.

او گفت : از این تعداد پرونده ۵ هزار و ۵۳۶ پرونده که معادل ۶۷ درصد کل پرونده‌های ارجاعی می‌باشد به سازش و مصالحه ختم شده است.

او افزود: مرکز مشاوره مستقر در معاونت اجتماعی صبح و عصر و مراکز مشاوره کلانتری‌ها در ساعات اداری با بهره گیری از کارشناسان خبره، آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی به عموم شهروندان به صورت رایگان هستند .

کشف ۴۲ کیلوگرم تریاک در شهر کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۴۲ کیلوگرم تریاک در شهر کرمانشاه و دستگیری سه عضو یک باند قاچاق مواد مخدر در ارتباط با این محموله خبر داد.

 سمین فلاحی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت اعضای یک باند در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند در محله مسیرنفت شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی لازم را از این مکان به عمل آوردند.

 فلاحی افزود: در بازرسی انجام شده مقدار ۴۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و مقداری وسایل مصرف و توزین از این مکان کشف و در این راستا ۳ عضو باند دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری آن‌ها نیز توقیف شد.

چیدن گردو در صحنه صاحب باغ را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی صحنه گفت: مرد میانسالی در یکی از روستا‌های شهرستان هنگام چیدن گردو در باغش به علت سقوط از بالای درخت جانش را از دست داد.

 بهروز فخری افزود: پس از اعلام موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک حادثه منجر به فوت در روستای «علی گرزان علیا» رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد مرد میانسالی حین چیدن گردو در باغ شخصی اش از بالای درخت به دلیل نامعلومی سقوط و بلافاصله جانش را از دست داده است.

 فخری گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و جسد صاحب باغ برای علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی ارجاع شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.