از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۴ میلیون لیتر سوخت بصورت الکترونیکی در بخش ماشین آلات کشاورزی و صنایع تبدیلی استان کرمانشاه توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت گاز با استفاده از زیرساخت‌های بانکی گفت : با تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی بر اساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی بیش از ۴۳ میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی و حدود ۲۰۰ هزار لیتر در بخش صنایع تبدیلی استان طی حدود ۶ ماه سپری شده از امسال به صورت الکترونیکی توزیع شده است.

او گفت : اجرای توزیع الکترونیکی فرآورده‌های نفتی در راستای تحقق دولت الکترونیک موجب تسهیل خدمات سوخت‌رسانی در بخش کشاورزی، کاهش سواستفاده‌های احتمالی و قاچاق فرآورده‌های نفتی می‌شود.

او افزود: تاکنون در این منطقه با همکاری جهاد کشاورزی و پلیس راهور، از مجموع ۳۱ هزار دستگاه تراکتور، ۳۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه پلاک گذاری شده اند.

یاسمی افزود: صاحبان ۵۷۰ دستگاه تراکتور باقیمانده باید تا پایان شهریورماه امسال نسبت به پلاک گذاری ادوات کشاورزی خود اقدام کنند در غیر این صورت سهمیه سوخت آنان قطع خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.