فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: کالای قاچاق ۵ میلیارد ریالی در جاده شیراز به گچساران توسط پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در جاده شیراز به گچساران توسط پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر خبر داد.

موسوی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضایی در جاده شیراز به گچساران به ۴ دستگاه وانت پراید، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و۳ دستگاه سواری پراید که به صورت کاروانی درحرکت بودندمشکوک و آن ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودروها هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد خوراکی،۲ دستگاه یخچال فریزر دوقلو، ۵ دستگاه ماشین ظرفشویی،۷ دستگاه ماشین لباسشویی، ۳هزار عدد انواع مواد غذایی نوشیدنی قاچاق به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: دراین زمینه رانندگان قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

او با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است افزود: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.