صد‌ها فلسطینی دیشب در حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرکنندگان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون سوریه، صد‌ها فلسطینی دیشب در حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری که در حمایت از اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کردند زخمی شدند.

خبرگزاری فلسطینی وفا اعلام کرد: نیرو‌های اشغالگر با گلوله و نارنجک‌های حاوی گاز سمی به فلسطینیان شرکت کننده در دو تظاهرات در منطقه حواره در جنوب نابلس و اردوگاه العزه در شمال بیت لحم یورش بردند. فلسطینیان در حمایت از اسیران در بازداشت اشغالگران تظاهرات می‌کردند.

گزارشگر الاخباریه سوریه گفت: تنش‌ها در اراضی فلسطین از زمان عملیات تونل آزادی در حال تشدید است و ده‌ها فلسطینی در اقدامات سرکوبگرانه نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی در منطقه سعیر در شمال شهر الخلیل در کرانه باختری زخمی شدند. فلسطینیان در این منطقه در حمایت از اسیران فلسطینی تظاهرات می‌کردند.

نیرو‌های اشغالگر به منطقه وادی خنیس در غرب منطقه عسیر هم یورش بردند و گلوله و نارنجک‌های حاوی گاز سمی به سوی شرکت کنندگان در تظاهرات شلیک کردند. آن‌ها نیز در حمایت از اسیران در حال تظاهرات بودند. شماری در این سرکوبگری زخمی  شدند.

ده‌ها فلسطینی نیز در یورش نظامیان اشغالگر به ورودی جنوبی منطقه قدیمی در غرب حرم ابراهیمی در شهر الخلیل زخمی شدند. نیرو‌های اشغالگر به سوی فلسطینیان گاز‌های سمی شلیک کردند.

نیرو‌های اشغالگر به تعدادی از مناطق در کرانه باختری یورش بردند و به خانه‌های فلسطینیان حمله و آن‌ها را بازرسی و ۱۴ نفر را بازداشت کردند.

در همین حال صد‌ها فلسطینی در تجمع ابراز همبستگی در جنین در کرانه باختری و در حمایت از اسیران شرکت و جنایات اشغالگران اسرائیلی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان خواستار حمایت بین المللی از اسیران در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های اشغالگران شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار