جهانتیغ گفت: خدمات شهرداری بر نقاطی که تاکنون به آن توجه نشده متمرکز باشد و آسفالت، بهسازی، زیباسازی معابر و اجرای پروژه‌های خدماتی و عمرانی در این شهرستان برحسب اولویت‌ و نیازسنجی‌ ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امید جهانتیغ رییس دادگستری خاش  اظهارداشت: خدمات شهرداری در امورات توسعه‌ای باید با رضایت‌مندی مردم همراه باشد که در این راستا شهروندان به خوبی نظاره‌گر فعالیت‌ها، عملکرد شهرداری، شورا و سایر دستگاه‌ها و ارگانها هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری در راستای انجام وظایف، توان و اختیارات خود و اجرای برنامه‌های عدالت محور باید به حاشیه‌ها و نقاط کم‌برخوردار شهر ویژه‌تر توجه کند افزود: شهروندان با روحیه بالایی به مطالبه‌گری حق و حقوق خود می‌پردازند بنابراین پاسخ دادن به مردم باید به عنوان یک اولویت مدیران مدنظر باشد.

رییس دادگستری خاش بیان کرد: شهروندان این شهر برگرفته از قشر ضعیف جامعه‌اند و قطعا در حدتوان خود به توسعه شهر کمک می‌کنند اما نیاز است در دولت نگاه وسیع‌تری برای خدمت به این مردم شکل گیرد و شهرداری و شوراها با جدیت و قاطعیت بیشتری مطالبات مردمی را پیگیری کنند.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار