طبق اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته، ۲۸۶ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (چهارشنبه، ۳۱ شهریور) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۴۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۱۶۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۲۲۹ نفر رسید. در شبانه روز گذشته، ۲۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۸ هزار و ۱۹۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۷۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۶ هزار و ۶۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۲۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تزریق یک میلیون و ۱۲۴ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته

طبق آمار تا کنون ۳۲ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۵۴۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۴ میلیون و ۶۴۸ هزار و ۸۹۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۶ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۴۳۴ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
چه افتخاری ۲۸۰ تا درگذشته کمه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
اقا یه سوال دارم لطفا باشگاه خبرنگاران از مسئولین بپرسند. چرا با وجود واکسیناسیون از حالا میگن دوماهه دیگه قراره موج شیشم بیاد.چرا کشورهای دیگه نمیتونن امواج بعدی رو شناسایی کنن؟چرا این چیزا فقط مخصوص ایرانه؟رو چه حسابی میگید موج بعدی تو راهه؟لطفا پاسخ شفاف بدید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مینا از لندن
۱۴:۴۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
با خیال راحت و بدون نگرانی برمیگردم تهران واقعا خوشحالم
آخرین اخبار