امر به معروف و نهی از منکر همگانی شود

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان بر آموزش‌های تخصصی و همگانی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در مراسم رونمایی از برنامه‌های محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت ارتباط تصویری، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر و قیام هدفمند امام حسین (ع) محدود به زمان و یک نسل نیست و همیشه باقی و اثرگذار است.

او با اشاره به اینکه باید اهداف قیام کربلا با مدل‌های نوین رسانه‌‌ای ترویج شود، افزود: انعکاس رسانه‌ای الگوسازی اهداف قیام کربلا، آموزش‌های تخصصی و همگانی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به قیام سراسر شوق، عاطفه، منطق و شجاعت کربلا، عنوان کرد: امام حسین(ع) و یاران باوفایشان با فداکردن جان، اسلام را زنده نگه داشتند و اگر فداکاری ایشان نبود، اکنون اثری از اسلام نبود.

حسینی بوشهری همچنین با اشاره به تولید ۴۰ هزار دقیقه ویژه برنامه محرم و صفر در صداوسیمای مرکز بوشهر، آن را کاری ارزشمند خواند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: این میزان برنامه در بخش‌های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی در گسترهٔ استانی، ملی و فراملی پخش شده یا در حال پخش است.

سیدحسین ناظر با اشاره به ضرورت ترویج امر به معروف و نهی از منکر و تولید برنامه‌های آموزشی و تخصصی در این زمینه، گفت: این مرکز مجموعه تلویزیونی ۱۰ قسمتی و گفت وگو محور با عنوان «معروفی نو» را با همکاری مؤسسه احیای تمدن موعود مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر تهیه و پخش می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.