مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: زمین‌های بایر این منطقه از طرف عوامل خدمات شهری پاک‌سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید رضا فیض، مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت:  با توجه به این که برخی از زمین‌های خالی موجود در سطح محلات به مکان تخلیه انواع پسماند و نخاله‌های ساختمانی تبدیل‌شده و مناظر نامناسبی ایجاد کرده است، عوامل معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه به‌طور مستمر اقدام به پاک‌سازی این زمین‌ها می‌کنند.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج افزود: تخلیه خاک و نخاله‌های ساختمانی و ریختن پسماند‌های شهری در زمین‌های بایر موجب نارضایتی شهروندان و برهم زدن سیمای شهری و همچنین آلودگی محیطی می‌شود.

فیض گفت: نیرو‌های تلاشگر خدمات شهری به‌منظور رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از انتشار بیماری‌ها و در راستای بهبود ارائه خدمات به شهروندان، پاک‌سازی مکان‌های متروکه و زمین‌های خالی را که در اثر عدم توجه عده‌ای از افراد به محل جمع‌آوری زباله و نخاله تبدیل‌شده را پاک‌سازی کردند.

او همچنین با توجه به اهمیت بسیار زیاد رعایت ساعت جمع‌آوری زباله‌ها از سطح شهر، افزود: شهروندان ساعت و زمان تعیین‌شده خروج زباله از منزل را رعایت کنند.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج  گفت: سطل‌های مکانیزه در قالب مخازن اضطراری در معابر سطح شهر تعبیه‌شده که در صورت نیاز شهروندان می‌توانند استفاده کنند.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.