فرماندار کرمانشاه خواستار تسریع در راه اندازی گرمخانه برای معتادان متجاهر و افراد بی خانمان، با توجه به فرارسیدن فصل سرما شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : براساس قانون شهرداری، شهرداری‌ها موظفند در فصل سرما، نسبت به دایر نمودن گرمخانه برای معتادان متجاهر یا افراد بی خانمان اقدامات لازم را انجام دهند .

او کمیته‌ای متشکل از نمایندگان بهزیستی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، نماینده فرمانداری و معاونت خدمات شهری شهرداری را مامور بررسی این کار و ارائه گزارش به فرمانداری کرد.

او افزود: همه ما موظفیم در ارتباط با وضعیت معتادانی که در سطح شهر پراکنده هستند تدابیر لازم را اتخاذ کنیم.

رنجبر افزود : اخیرا معاونت خدمات شهری شهرداری درصدد است تا محلی را برای نگهداری شبانه معتادان متجاهر آماده سازی کند که همه باید به شهرداری کمک کنند تا این مکان زودتر به بهره برداری برسد.

رنجبر ادامه داد : آماده کردن مکان نگهداری به ظرفیت ۲۰۰ نفر از معتادان متجاهر در شرق شهر کرمانشاه از مصوبات مهم است که مجوز‌های اولیه صادر شده و بزودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

رنجبر از بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر درخواست کرد و افزود :اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد ایجاد مرکز نگهداری زنان معتاد از سوی بهزیستی مطرح و بر همکاری همه ادارات و دستگاه‌های ذیربط برای راه اندازی سریع این مرکز تاکید شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.