سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره بازی تیمش برابر اینتر میلان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل اینتر میلان که با پیروزی یک بر صفر کهکشانی‌ها همراه شد اظهار داشت: نیمه اول کمی پیچیده بود، اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بازی خوبی انجام دادیم. ورود رودریگو باعث شد بهتر بازی کنیم. من به رودریگو گفتم به دقیقه‌هایی که بازی می‌کند، فکر نکند. او عملکرد خوبی داشت و به کارواخال کمک کرد و در بخش تهاجمی خوب بود. رودریگو بازیکن توانمندی است. 

آنچلوتی در ادامه گفت: ما بازیکنان جوان خوبی داریم که از کیفیت بالایی برخوردارند، اما ما مجبوریم که در چنین مسابقاتی از بازیکنان باتجربه هم استفاده کنیم. 

او افزود: بازیکنان ما مستحق پیروزی در این دیدار بودند، زیرا عملکرد خوبی داشتند و وقتی چند تعویض انجام دادیم، سبک بازی تیم خیلی بهتر شد. مقابل اینتر میلان بازی فیزیکی داشتیم. اینتر میلان در نیمه اول بهتر از ما بود، اما ما در نیمه دوم تیم برتر بازی بودیم. سطح فیزیکی تیم عالی بود. وینیسیوس، کاسمیرو، کاماوینگا و والورده تلاش زیادی کردند. 

سرمربی رئال مادرید درباره شرایط کاماوینگا که به تازگی به این تیم پیوسته گفت: کاماوینگا می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد و ما برای همین با او قرارداد بستیم. او از کیفیت بالایی برخوردار است و ما باید صبور باشیم. این بازیکن به خاطر کیفیت بالایی که دارد، می‌تواند پیشرفت زیادی کند. او باید از نظر دفاعی عملکردش را بهتر کند و مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد.


بیشتر بخوانید


آنچلوتی گفت: صعود از مرحله گروهی مهم است. این که به عنوان تیم اول یا دوم صعود کنیم زیاد مهم نیست. تمام تیم‌ها فقط می‌خواهند به دور بعد برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار