پوتین: چندین نفر از اطرافیانم به کرونا مبتلا شدند

رئیس جمهور روسیه گفت که بیش از ۱۰ نفر از اطرافیانش به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد که بیش از ده نفر از اطرافیانش به کرونا مبتلا شده اند و برای همین نیز به قرنطینه خواهد رفت.

رئیس جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) که از طریق ویدئو کنفرانس در اجلاس سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO) حضور پیدا کرده بود، در سخنانی گفت: شما می دانید که متأسفانه من مجبور شدم در آخرین لحظه سفرم به دوشنبه (پایتخت تاجیکستان) را لغو کنم. بسیار متأسفم، اما این اقدام به این دلیل است که همانطور که می دانید، در برخی از اطرافیان من موارد ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.

وی افزود: تعداد این افراد یک یا دو نفر نبود، بلکه بیش از ۱۰ مورد شناسایی شده است.

پوتین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان گفت: خروج از افغانستان اقدامی زودهنگام و عجولانه بود.

او همچنین گفت اوضاع در افغانستان دارای خطرات امنیتی برای کشورهای سازمان پیمان امنیت جمعی است و برای همین این سازمان باید امکانات کامل خود را برای تضمین ثبات در مرزها بکار گیرد.

پیش از این گزارش شده بود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با توجه به با تشخیص موارد بیماری ویروس کرونا در بین افراد نزدیک به وی، خود را قرنطینه می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۴ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
احتمالا واکسن اسپتینگ چینی جنس تقلبی زدن بهشون بگو برن واکسن اصلی اسپتینگ روسی اونم سه دزد بزنند به خودشون تا خوب بشن خودتم سه دزد واکسن اسپتینگ روسی بزن خوب میشی فقط سه دزد بزن چرا که سه دزد توی بدنتان جواب می دهد دو دزد برای شما کافی نیست هر چه دزدش بیشتر باشه برای شما سالمترین .
آخرین اخبار