سعودی اسپورت با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی از احتمال شکایت باشگاه تراکتور ایران از النصر خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سعودی اسپورت، هواداران تیم ایرانی تراکتور مدعی هستند آل فتیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تیم الاهلی عربستان را همراهی کرده و حالا در مرحله بعدی در ترکیب النصر حضور دارد و در یک دوره از مسابقات با پیراهن ۲ تیم مختلف به میدان رفته است.

آل فتیل در پایان مدت قرارداد با الاهلی به عنوان بازیکن آزاد به النصر پیوسته و به همین دلیل باشگاه تراکتور از النصر شکایت کرده است، اما پاسخ این است که بر اساس قوانین مسابقات AFC و همچنین نمونه‌های مشابه قوانین کنفدراسیون در این خصوص تغییر کرده و یک بازیکن می‌تواند با ۲ باشگاه مختلف در مراحل متفاوت مسابقات لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و مشروط به آنکه انتقال بازیکن در مهلت نقل و انتقالات صورت گرفته باشد.


بیشتر بخوانید


همانطور که در سال ۲۰۲۰ با موافقت AFC عبدالفتاح عسیری در مرحله گروهی الاهلی را همراهی کرد و پس از آن به النصر پیوست و با این تیم در مراحل بعدی رقابت‌ها حضور داشت.

بر این اساس حضور آل فتیل در ترکیب النصر کاملا صحیح و قانونی بوده و این تیم به صورت قانونی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار