رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق وزارت دفاع از اعزام بالگرد اطفای حریق هوایی به مناطق زاگرس خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خلبان محمد مهدی نوری آل آقا رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق وزارت دفاع گفت: آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع مناطق کهوا، وزگ و ارتفاعات قلات در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت کنترل و در حال مهار شدن است.

وی افزود: آتش سوزی‌ها در مناطق زاگرس تکرار شده و در چند استان فارس، کهکیلویه و بویر احمد و خوزستان همچنان در حال انجام عملیات اطفای حریق هوایی هستیم.

نوری آل آقا تصریح کرد: در پی درخواست سازمان جنگل‌ها از دیروز بلافاصله در کوتاه‌ترین زمان بالگرد اطفا حریق وارد مناطق شده و تا کنون مشغول به انجام‌عملیات هستند.

وی با بیان اینکه همچنان در حال حاضر در سه استان فارس و کهکیلویه و خوزستان به در خواست سازمان محیط زیست و سازمان جنگل‌ها در حال انجام عملیات هستیم، افزود: پس از ساعت‌ها تلاش توانسته ایم این آتش سوزی‌ها را مهار و در بعضی مناطق اطفاء کنیم.

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق وزارت دفاع در پایان خاطرنشان کرد: مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع با تاکید وزیر محترم دفاع و تدابیر مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر اصل پاسداری و پاسداشت از منابع طبیعی و محیط زیست در آتش سوزی‌های متعدد نقش فعال و موثری را ایفا کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن به یاری مردم و منابع طبیعی می‌شتابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار